2010年1月19日 星期二

【轉貼】第八十六篇網誌~車票--地下鐵路篇

2010年1月19日上午12:00公開累積瀏覽 750
http://blog.yahoo.com/kentchu/articles/94920/index
http://blog.yahoo.com/_7FNYHL7BBSPUNUGXXUENFCQ4LQ/articles/94920

小弟儲嘅地下鐵路車票,又或者而家叫港鐵車票,係另一樣令到我十分之頭痛嘅心頭好,多多少少都因為儲郵票,由初初只係儲十二生肖,漸漸地,直至而家儲到不能回頭嘅地步,你哋可能睇到有好鬼多重複,主要原因都係車票背面有分別,總之SHOW晒出嚟,不過肯定唔會每一張都介紹,如有問題,請發問,一定回答!

                           

                           
                           

  
                           
 


 


 
 
 
 
 
 

 以上有部份並唔係車票,有D係車票套、有D係年曆咭、更有D係車票嘅背面,原因係因為觀感上好睇D,所以用咗D嘢去補番D空位!
另外,小弟有位BLOG友MARY,佢個BLOG對每張車票都有十分之詳細嘅介紹,資料詳盡到令小弟甘拜下風,有空請各位睇睇,可能帶俾各位一D記憶!
特別刊登,港漫主筆林祥焜設計嘅地鐵車票連套摺:
還有九廣鐵路車票同輕便鐵路車票,仲有D比較特別車票形狀紀念品,會係第八十八篇網誌先SHOW埋!

~~~~~~~~~~


    ( 由於平台版面限制,設定頁數導致點擊「轉貼文章」分類 / 標籤時未能顯示所有發放文章,
      可點擊「轉貼文章目錄」按圖查閱,不便之處,敬希見諒! )

10 則留言:

  1. 師兄儲到咁齊地鐵票,真是大開眼界,賞心悅目

    回覆刪除
    回覆
    1. 閣下所言甚是,網友 Kent Chu 收藏媲美「博物館」
      https://ticketsz.blogspot.com/2012/01/kentchu.html

      刪除
  2. 我想看多些收藏卡的內容,但不是受邀請之人。可以開放嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 已直接回覆閣下的電郵,請查收!

      刪除
  3. 我很希望能多看一些卡與票的資料,但跟yungkee一樣不是受邀請之人,請問可以開放給我嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 請留閣下電郵地址以便直接回覆,謝謝!

      刪除
    2. 多謝你的回覆,我的電郵地址為 crystalman@gmail.com

      刪除
    3. 已直接回覆閣下的電郵,請查閱!

      刪除
  4. 我也有收集香港的地鐵車票,都希望能看到相關的資料,請問可以開放給我嗎? 謝謝 電郵地址: ticketcollectorhk@gmail.com

    回覆刪除
    回覆
    1. 已直接回覆閣下的電郵,請查閱!

      刪除