2013年5月19日 星期日

昂坪360 - 全民嚴選大嶼山美食天王 (2013.05.17-06.30)


<全民嚴選大嶼山美食天王>    贏昂坪360纜車套票!



投選最愛大嶼山美食再邀請朋友,即有機會贏取每週大獎-昂坪 360纜車套票!
累積分數頭 3位仲可以贏到大澳文物酒店 2日1夜海陸空二人之旅!

立即 click入 http://bit.ly/18N9GlI 參加,每個投票週都有豐富獎品!

投票贏酒店 Package -- <全民嚴選大嶼山美食天王> 踏入第二週了!
繼續邀請朋友參加活動贏大澳文物酒店兩日一夜海陸空二人之旅!
揀中每輪最多票數嘅食物,仲可以額外獲得 20分!


想要真正感受香港嘅殖民地色彩,在具歷史價值的 Tai O Heritage Hotel
大澳文物酒店 住宿兼玩轉大嶼山海陸空!


勝出美食包括:
第一週:<大澳炭燒雞蛋仔叔叔> - 炭燒雞蛋仔及
第二週:<肥妹燒烤小食> - 芝士焗生蠔
第三週:<阿伯燒魷魚> - 炭燒魷魚
會在 2013.06.17-06.30 角逐「終極美食天王」,大家密切留意!


                                   ( 圖片版權屬 昂坪360 所有 )


從 Yahoo! Blog 轉移 2013年6月16日 上午10:00|公開 |累計瀏覽次數 268     c

沒有留言:

張貼留言