2020年6月1日 星期一

【轉貼】蘋果日報訪問 Kent Chu


【轉貼】蘋果日報 訪問網友 Kent Chu 
採訪:陳孝義 攝影:蕭志南      2020.06.01    ( 圖片引用自互聯網 / 版權為其擁有者所有 )       
https://hk.lifestyle.appledaily.com/special/20200601/EZ7NTA2DFRVGWSR64RCSWC3YFI/

各簽名會活動用完的易拉架,Kent都入手收藏,不少易拉架都有作者親筆簽名。

【港情講趣】珍藏多過黃玉郎 絕種港漫癡想出《龍虎門》百科全書
隨着港漫由高峯時期每周出幾十本,到近年只剩幾本周刊;再隨着2335期經歷廿八載的三日刊《古惑仔》
都結局,《新著龍虎門》又易手,近年甚少聽到「港漫狂迷」這個名詞,未來甚至也沒太多機會聽到。
不過,可以稱得上狂迷,當然會撐到底,朱崇熹(Kent)現在仍每周準時買港漫送飯送早餐,每月用
過萬蚊租倉放大量珍藏……咁貴?「過千呎喎。」不如去倉影相訪問?「太爆太亂喇。」咁多?對,
多年來他連作者舉行活動時用過的易拉架都儲,單是易拉架都超過150個。
其實 Kent 的珍藏已經慢慢北移到大陸老家,早前他就把超過150個易拉架逐少逐少運上大陸,而且
逐一拉起拍照記錄,最後來一個大晒冷,進行一個無人參觀的「漫畫易拉架」展覽,純粹為拍照留念,
「今次收埋喺大陸之後,都應該冇乜機會拎返出嚟,所以要留個紀念。」

易拉架照儲 萬三蚊動漫節掃貨
易拉架都儲?「只要係儲開嘅,都會盡力收藏,易拉架只不過係其中一項收藏品。記得收藏第一個易拉架,
應該係 2003年,當時係《神兵玄奇》Card Game 寰宇最強首屆高手邀請賽,喺會場作宣傳之用。」假如
你是港漫迷,應該記得這些易拉架曾經有得賣。「最初易拉架只係宣傳品,不過玉皇朝就首創漫畫易拉架
預訂售賣,喺 2005年第七屆香港漫畫節,以『 Jumbo 拉架直立式海報 』之名發售,有26款。」當年 Kent
買齊 26款,每個賣 $500,即是只買易拉架都花了 $13,000。「之後2006年第八屆動漫節,都有10款
《新著龍虎門》易拉架預訂,叫『 龍虎門1:1列強海報 』,平一半更大眾化。每個$250,而且只有10款。」
之後都是一些簽名會或活動後,Kent 從漫畫家、漫畫公司手上買回來的。

說到最喜歡的收藏,除了龍虎三皇,「《邊荒傳說》啦,因為有已故作家黃易先生親筆簽名;
之後龍虎三皇就係嚟自《新著龍虎門》史上首個答問大會。」

儲到一個點,知道在香港不停租倉越租越大不是辦法,「作為漫畫儲物狂,租倉都放到就快冇位。
所以先將一啲額外買多過一件嘅漫畫珍藏、日系、美系收藏逐步搬返大陸老家,陸續將全部收藏北移。」
珍藏離鄉別井,事先都會合照留念。

訪問前問過,到訪問時再追問過幾次,Kent都答不出自己有多少港漫珍藏,只說:「多到唔敢想像。」
數以千計?Kent 擰擰頭,數以萬計?他苦笑,數以十萬計?這次笑而不語,可能是他本身也數不清,只知道
《龍虎門》收藏品比黃玉郎還要多,會否怕老婆鬧?「唔會,佢都儲好多嘢。」總之,Kent 的瘋狂程度可從
歷史中找到頭緒,由漫畫公司仍雄霸書展時期開始,到之後的動漫節,一次可以花多少錢?「起碼六位數字。」
但也不是無差別狂買,主攻玉皇朝,因為最喜歡黃玉郎,而且「一個人排,排得玉皇朝排唔到天下。」

大肚老婆齊排隊 黃玉郎呵護備至
其實也不只一個人,仲有佢老婆。因為問到偶像黃玉郎何時開始認得 Kent 時,他說:「記得有一年動漫節,
老婆和我一齊排隊買嘢,當時老婆大緊肚,咁啱黃生經過見到,即刻叫咗我哋過去,再叫職員畀張凳我老婆坐,
應該係嗰次之後,就認得我哋。」真的很偉大,我說的是 Kent 的太太。再之後也不只兩個人了,「有時漫畫
公司舉行遊戲活動送獎品,我仲會叫埋仔女一齊去上台玩,多個機會贏嘛。」

每逢漫畫家有簽名會等活動都會到場,簽名之餘有時也叫漫畫家題字畫畫,「有一次黃玉郎在尖沙嘴舉行
簽名活動,很多人排隊,輪到我時我請黃生簽名之餘畫幅畫,他說:『咁多人排緊隊,冇時間畫喎,
下一次啦。』我知道他下一個簽名會在台灣搞,於是就買機票去台北三日兩夜,『嗱,你話下一次呀!』」
最後黃生就替 Kent 畫了一幅主角畫。就是這樣,Kent 和很多漫畫家由偶像 fan s關係,發展到現在的朋友
關係,「好多時會約食飯敍吓。」看他 facebook 不時出飯敍合照,就知有幾多漫畫家朋友。當中包括邱福龍,
他更是邱福龍漫畫公司漫畫迷會 Dark Club 的會長。「之前成日踩上門搵龍少簽名,已經混熟咗一段時間,
到 2012年,佢話想搞讀者會,最初只係諗住參與吓,點知最後被點名做會長,由設計到幫手印會員卡、會員
贈品,搞活動都要做。邱福龍只有一個要求,就是不賺錢,只為凝聚讀者fans,佢話:『輸場波都喺度啦。』」
Kent 說初期有超過500會員,現在也有300多個,「每年會員卡用兩個字母,由A開始,我諗住去到Z就唔做
會長喇,而家做咗八年,即係做多五年。」

出親筆畫板集 死先送畀人
Kent 的收藏有漫畫、周邊產品、金牌、複製原畫、原稿、簽名板及親筆畫板,早年就因為想留個紀念出一本
紀念本,集合親筆畫板,更找來不少漫畫家繪畫「龍虎三皇」,包括牛佬、許景琛、劉雲傑等,不過因版權
問題不作發售,「印咗 500本,送返畀有份畫嘅漫畫家同朋友,有啲就收藏。曾經有人喺 facebook 問我
可唔可以送本畀佢,我話:『如果你長命過我,我死咗之後可以嚟攞。』其實,當時係因為怕麻煩所以先
咁講,不過既然已講出口,會兌現承諾。」

Kent 自小學到現在成為兩子一女之父,一直撐,回到從前,說說港漫狂迷的起源。「記得當年小學有一次,
細佬去同學屋企玩,媽媽要我陪埋佢去,咁我唔熟佢啲同學,就獨坐一角百無聊賴下發現一大叠公仔書,隨手
抽一本來看,就是《龍虎門》,記得係大約400期左右。」網上找資料,386期在1983年1月1日出版,即37年前,
一本《龍虎門》賣$3。「當時見到封面啲人着古裝,故事講緊白蓮教又聖上又宮殿又御林軍,以為故事係古代啦,
點知睇睇吓,突然有一格有直升機喎!先知道原來係現代,只係白蓮教教主東方無敵發皇帝夢。之後就自己每期
喺報紙檔買《龍虎門》,亦都追回之前嘅期數。當年冇得上網搵,自己喺二手書店搵,都好困難嘅。」

惋惜《新著龍虎門》易手 撐到最後
之後經歷港漫盛世兵器潮,6吋又有12吋又有,買又有隨書送又有,Kent 竟然差不多儲齊,「基本上所有24吋
以下港漫兵器都儲齊,而且唔係每款儲齊,係每款兵器嘅所有版本,即係海外版、特別版都買晒。」當時一本
漫畫同一期可能都要買十本八本,有時為儲印花換禮物更加買幾十本!「咁瘋狂或多或少可能因為我家族生意係
生產不銹鋼廚刀啦,明白到由平面設計而衍生成為立體,當中唔係咁簡單。」見證港漫不同年代,Kent 說現在
最想出一本《龍虎門》百科全書,將自己的收藏一一記錄,「不過真係超大工程,要好多時間。」

雖然有愛,但都要面對現實,港漫越來越少,港漫迷這生物亦越來越珍貴,「傳統港漫就好似菲林咁,係夕陽
工業,除咗數碼化外,手機又有好多其他娛樂。不過我都會盡力支持到最後。」提到《新著龍虎門》易手,
黃玉郎剛出新書《龍虎5世3世仇》,Kent 表示覺得可惜,但一樣用力支持,書中更有他的專欄「朱場Fun」。

陪阿爸阿媽去飲茶到酒樓門口書報攤買本「公仔書」看,再之後每周總有幾日放工買本港漫送飯的日子,
已經成為很多人的回憶,這份情懷,又令幾多人會逢星期四到書報攤買本《龍虎5世3世仇》,逢周五買本
《山海逆戰》, 再期待牛佬新書?

Kent 最愛的其中一個易拉架《邊荒傳說》,有已故作家黃易親筆簽名。

第一個收藏的易拉架,《神兵玄奇》card game。

2007年玉皇朝舉行的《新著龍虎門》史上首個答問大會,有三皇易拉架。

基本上每本港漫畫集都會買,而且不只一本,還要找作者親筆簽名,絕對係 VIP 級 fans。

早前將收藏逐少逐少運送回大陸,好大工程。

說到《龍虎門》收藏品數量,應該多過黃玉郎,連當年在《蘋果日報》出的全版廣告也有儲!

Kent 出親筆畫板集,以黃玉郎親筆畫(左圖)自己再臨摹,再找邱福龍(右圖)上色完成封面。

原版《小流氓》漫畫,「當然係後追,佢出時我都未出世。」《小流氓》1969年創刊,Kent 1972年出生。

Kent 每月花過萬元租倉存放漫畫及周邊產品的珍藏,絕對是港漫狂迷。

~~~~~~~~
Kent Chu 朱崇熹:    https://ticketsz.blogspot.com/2012/01/kentchu.html
~~~~~~~~


                                                ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    ( 由於平台版面限制,設定頁數導致點擊「轉貼文章」分類 / 標籤時未能顯示所有發放文章,
      可點擊「轉貼文章目錄」按圖查閱,不便之處,敬希見諒! )



沒有留言:

張貼留言