2020年2月27日 星期四

海洋公園 - 港產狐獴三胞胎 (2020.02.27)


狐獴三胞胎      meerkat
https://www.oceanpark.com.hk/tc/press-release/brand-new-little-meerkat .....

                                                   ( 圖片引用自互聯網 / 版權為其擁有者所有 )

海洋公園共有 20隻狐獴 ( 源自非洲 ) ,其中五隻約一年前 ( 2019 ) 由澳洲南部的
動物園送達公園。牠們迅速適應園內環境和生活,組成兩個家庭並誕下15隻寶寶。
轉貼】 海洋公園嘅小狐獴分別組成2大家族,佢哋嘅性格原來好唔同!                     2020.07.02
                 MATA 家族好奇心重又大膽,鍾意周圍探索,                          【護理員日記 - 小狐獴
                 三胞胎狐獴BB「茶走」、「齋啡」、「鴛鴦」都係來自呢個家族。而
                 HATA 家族就小心謹慎,鍾意默默觀察四周動靜。
狐獴喜歡集體行動,互補不足,集合族群的力量一同面對逆境。訪客可從狐獴身上
學習克盡己任,適時為別人提供協助,應付生活上的各項挑戰。
狐獴進駐 2020.06.29 隆重揭幕的全新動物展館「小狐獴與大象龜之旅」。

港產狐獴寶寶舉行命名投票活動  
公園早前在 Facebook 為三隻年幼港產狐獴寶寶舉行命名投票活動,結果今天新鮮出爐。
「茶走」、「齋啡」和「鴛鴦」的一組名字共獲得 4,112人投票支持,佔總參與人數的接近一半,
正式成為寶寶的名字。由於小狐獴的毛色近似港式特飲,這組名字切合了牠們的外貌色彩及出生地,
凸顯香港獨特文化。
可愛狐獴三胞胎成長花絮   
                         【小狐獴成長日記1】- videos/2677227579202125
                         【小狐獴成長日記2】- videos/1017596465362153
                         【小狐獴成長日記3】- videos/674774136453351
由粉絲投票命名的茶走、齋啡及鴛鴦於 2020.02.27 出生,一個月大時體重只有約 200克,現已增磅
至約800克。牠們最喜歡吃昆蟲和肉類,幼年期的狐獴一天可以吃 70-80克食物(幼年期與成年所需
的食物量並不一樣)。 三胞胎外貌和性格各異:

•  茶走毛色較淡,臉上帶有淡淡的白色,就像化了妝一樣,性格好動又「八卦」,喜歡探聽護理員說話。
•  齋啡毛髮偏啡,性格文靜。
•  鴛鴦則如名字一樣,毛髮呈啡白色,性格較為慢熱,喜歡靜靜觀察。

狐獴寶寶精力旺盛,每天早上約七時醒來便會到處探索、互相追逐和玩相撲,有時更會挑戰體型較大的
哥哥姐姐,而相撲亦是狐獴家族其中一種提升關係的社交及家庭活動。
中午吃過午餐,牠們會抱在一起小睡片刻,黃昏再返回室內巢穴睡覺。

三胞胎最近更開始學習站崗,與哥哥姐姐「排排企」,但因體力或注意力未及哥哥姊姊,站立數分鐘
便會擅離崗位去玩玩具,還未能認真「企定定」當哨兵。   videos/283765709544565
2021.02.28【小狐獴三胞胎:茶走、 齋啡同鴛鴦一歲啦!】

2021.05.30  【狐獴三胞胎出道啦! Mee-racle 正式登場!✨】
呢幾日天氣咁熱,係咪好想飲返杯「港式凍飲」呢?公園嘅狐獴三胞胎,就自組一隊世紀組合,
為大家送上「勁歌熱舞」,帶你哋認識狐獴嘅全新一面!
小編同大家鄭重介紹,公園嘅「沙漠天團」Mee-racle 出道啦!🥰 一齊睇吓佢哋有咩感言先~
⭐傻更更嘅 茶走:「我企C位呀!媽咪我得咗啦!🥳 今晚要食大餐賀吓佢先~」
⭐美男子 鴛鴦:「 做偶像最緊要就係形象!我咁靚仔一定係帥氣擔當啦!」
⭐好勝寶寶 齋啡:「我做咩事都會盡力,咁先係認真嘅乖寶寶!」
冇錯啦!Mee-racle 就係上年喺公園出世嘅狐獴三胞胎:茶走、齋啡同鴛鴦!
大家都有份幫手改名㗎~團名象徵住三胞胎嘅「奇蹟」身份,想知道佢哋
三個會喺沙漠界炳著咩新火花?就等小編定期同大家分享啦~🤩
2021.05.30  【Mee-racle 親自教你‼️   三胞胎分辨大法】
⚪茶走:「大家都咁鍾意我哋 Mee-racle,搞到我有啲怕羞添~ (〃▽〃)」
⚫齋啡:「但大家都好似唔係好識分我哋咁嘅?」(認真睇晒粉絲嘅留言)
🟤鴛鴦:「大家覺得隻隻狐獴都一樣樣,唔通真係隻隻都一樣咩?」
最簡單分辦 Mee-racle 成員嘅方法,就係睇佢哋嘅「膚色」,因為係同佢哋個名互相呼應㗎~
比較白嘅就係茶走,佢亦都係 Mee-racle 入面最大隻,所以就做埋C位啦!
💪 齋啡就顧「名」思義比較黑,有時會比人「黑面」嘅感覺(但其實係個認真嘅好孩子),
體型係三隻入面最細嗰~鴛鴦嘅「膚色」就介乎兩者中間,而佢嘅身高係三隻入面最高㗎!
😎 小編今次就同大家直擊吓 Mee-racle 平時嘅玩樂日常,即刻去片睇吓先!👀
2021.06.09  【 Mee-racle 拍 MV?】
做得偶像,Mee-racle 都好想有朝一日出到佢哋嘅概念大碟,所以佢哋每日都好努力咁練習㗎!
練唱歌、練大隻、練擺 Pose……目標係成為獨當一面嘅偶像!
作為隊長嘅齋啡,每朝十點都會準時練習,順便叫醒埋茶走同鴛鴦~之後仲會一齊鍛鍊吓體能——玩「相撲」!
每次嘅「相撲」冠軍,都會提議大家一齊去做一樣嘢,而今次贏咗嘅美男子鴛鴦,就忽發奇想……
鴛鴦:「今日我哋好齊「獴」,一於喺度拍 MV 啦!」
齋啡:「拍MV?拍MV……好喎!!!」
茶走:「MV?係咪食得㗎?」
就係咁,沙漠天團 Mee-racle 終於拍咗第一個 MV,而家等我哋一齊率先睇吓MV嘅預告先啦~
(唔知幾時會有歌聽呢?)
2021.06.13  【黑面「獴」嘅困擾📷】
齋啡:人哋影相我影相,點解我點樣都係黑面嘅……
茶走:放鬆啲啦香港獴~
鴛鴦:咁你塊面又真係黑吖嘛!
齋啡:雖然我影相天生黑面,但我內心好溫柔㗎~T_T
有冇朋友仔同齋啡一樣,唔笑就成日畀人以為係黑面?🥺 留言話畀小編知啦~
我個樣只係生得比較認真,唔係黑面。(by 齋啡)
2021.06.16  【Mee-racle 全新 MV 概念照公開!】 
茶走:「平時我哋行開可愛路線,不如今次嘅概念照轉一轉風格,畀啲新鮮感大家啦~」
鴛鴦:「既然我哋有天然眼影,今次一於 Chok 住行型格路線啦!😎」
齋啡:「我都覺得我企得特別有型!不過好緊張呀,唔知大家鍾唔鐘意呢😖?」
事不宜遲!即刻睇吓 Mee-racle 出盡渾身解數,擺出最型、最 Chok 嘅 Pose 影嘅概念照啦!
唔知大家鍾唔鍾意佢哋呢個新形象呢?✨不如留言話畀 Mee-racle 知啦~🙌

2021.06.20  【Mee-racle 假日二三事】 
適逢今日係父親節,Mee-racle 難得唔使練習。三子決定抖吓,順便接見佢哋嘅粉絲!
(入園嘅朋友快啲帶爸爸嚟追「星」啦🤣!)
點知...(有圖有真相,Click 入相睇吓發生咩事啦😉!)
鴛鴦:(同粉絲合照完)你哋唔去影相,留喺度做咩呀?
齋啡:(表示好無奈)你問吓小學獴(望住茶走)做咗啲咩!😒😑
茶走:Err…😝放假最緊要開心!各位父親節快樂!🎉
#小道消息:聽聞Mee-racle下個星期會接受佢哋嘅第一個訪問,粉絲們有冇咩問題想問吓佢哋?留言話我哋知啦!


2021.06.20   【「沙漠天團」獨家訪問:Mee-racle 請大家多多指教!】 
Mee-racle 出咗道都有一段日子,今次終於有機會同佢哋進行首次嘅雜誌專訪!
👩‍💻記者:你哋好呀 Mee-racle,不如你哋自我介紹吓先?
茶走:好呀!呢個問題問得真係好,我哋都好樂意解答你嘅問題!
鴛鴦:我哋嘅目標係喺公園激發大家對狐獴同港式飲品嘅熱愛
齋啡:我哋三個係魅力四射嘅偶像——茶走、鴛鴦、齋啡!
茶走:我哋「沙漠天團」不嬲都係「奇蹟」嘅代表!絕對係沙漠嘅明日之星~
Mee-racle:冇錯啦~Mee-r!
睇得出 Mee-racle 對今次嘅訪問準備充足!想睇足本內容,就 Click 入 MeerMag 啦!

2021.06.27   【Mee-racle 之「狐獴的愛」!❤️】 
鴛鴦:聽講啲偶像攬埋一齊,啲粉絲就會好開心~
齋啡:真係㗎?好啦~(抱)
茶走:吓!點解你哋攬攬唔預埋我……
鴛鴦:我哋三個大男「獴」,好似可以拍返套《狐獴的愛》喎!點算呀,你哋係咪要嚟爭我呀?(゚Д゚)
茶走:……我都係走先。😐
2021.06.30   【Mee-racle 二揀一!要落雨定陽光?】
最近幾乎日日都落雨,今日終於有陽光,Mee-racle 都可以出嚟玩啦!
鴛鴦:有陽光就唔怕凍~唔駛抱抱都夠暖呀!
茶走:不如我哋今日一齊出去玩啦!
齋啡:好呀!(行出去一步)◉‿◉……嘩,好曬呀,都係唔出去啦。
其實落雨又有咩好怕喎~雖然落雨有時會令我哋覺得好麻煩,不過有適當嘅降雨量,
狐獴嘅棲息地先唔會愈嚟愈乾旱,佢哋先可以繁殖!我哋先可以見到咁可愛嘅 Mee-racle 咋!
2021.07.04   【齋啡嘅黑面迷因🌚】
之前同大家提過,齋啡嘅「膚色」特別黑,搞到其他人成日以為佢好惡……但其實佢都好多搞笑嘅行為㗎!
齋啡:嗯?係咪有人叫我?ಠ_ಠ

狐獴天生嘅黑色眼影,其實好似帶左副黑超咁保護雙眼免被太陽曬傷。雖然副超喺齋啡身上,
就好似令到佢塊面更加「黑」。不過由於齋啡體型細細粒,反而有種「反差萌」!佢仲有個特別
嘅習慣——每朝早企定定,望住遠方大聲「練歌」!當佢回頭一望時,真係唔知佢係咪嬲緊呀!😂
🤣🤣🤣不如大家都試吓幫齋啡配吓對白,睇吓會唔會有咩搞笑效果啦!

2021.07.11   【跌嘢唔好揾🎶 跌嘢唔好忟🎶】
所有狐獴都一個共通愛好,就係「挖窿」啦!Mee-racle 亦都一樣,最鍾意左搵右搵,
唔知佢哋搵緊咩呢?不過,小編就肯定,茶走係搵緊嘢食!
作為「環保小先鋒」嘅茶走,喺食嘢方面,完全身體力行咁實踐「咪嘥嘢」精神~
佢從來都唔浪費食物,成日都會將散落喺地上嘅食得一乾二淨㗎!
茶走:唔搵佢,真係會走返出嚟?ಥ_ಥ
你有冇朋友好似茶走咁,從來都唔浪費食物,一粒米都要夾埋嚟食呢?Tag 佢哋出嚟讚吓先啦!

2021.07.14   【Mee-racle 終於出MV真的很興奮~🎶】videos/338936361183825
出嚟啦!出嚟啦!一班「獴粉」等到頸都長嘅 Mee-racle 完整版 MV終於要面世啦🔥
「沙漠天團」Mee-racle 三子 — 茶走、鴛鴦同齋啡對於自己人生第一條 MV 表示
十分滿意同興奮!喺片入面佢哋展現咗活潑可愛嘅一面,加埋輕快嘅配樂,
帶畀一眾粉絲活力同歡樂!相信喺不久嘅將來佢哋絕對可以成為獨當一面嘅偶像!
齋啡: 「隊長我真係好開心呀!!等咗好耐終於出啦~ 」
茶走: 「我有好多人要多謝,首先係屋企人,之後係咁多位護理員哥哥姐姐 (≧∇≦)… 」
鴛鴦: 「 最緊要係我哋班粉絲呀!希望大家鐘意啦!MEER ! 」
即刻撳入去睇 Mee-racle 嘅第一支 MV 啦!記得睇多幾次刷多啲 views,畀多啲鼓勵佢哋,
😍 同留言話畀佢哋知你對MV 嘅睇法,等佢哋未來可以做得更好!
2021.07.18   【陪住茶走 過一日🥰】  
Mee-racle 出道咗一排,都知道粉絲想睇多啲偶像嘅「特寫鏡頭」。
一於等小編受大家分享吓 Mee-racle 三子各自嘅日常點滴啦!打頭陣嘅係——茶走!
呢位每日都超級活躍,日日都想玩唔停、食唔停嘅C位,一日嘅生活會係點過呢?

2021.07.22   【Mee-racle成員出現「爭執」😱?】  videos/236965048275134
Mee-racle 練歌練咁耐,終於完成咗佢哋嘅MV啦!而家就緊係要好好休息吓先~
每日佢哋都食飽、玩飽、瞓飽,仲要玩餐飽添!🤩 不過今日好似有啲特別事發生喎!
⚫齋啡:「今日我要好好輕鬆吓~咦!你做咩自私玩呀?」
🟤鴛鴦:「err...玩一陣咋嘛…」
⚪茶走:「做咩呀?發生咩事?😗」
引發 Mee-racle 成員之爭嘅「玩具」,到底係咩來頭呢?其實呢啲係環境豐容物,
除咗可以為佢哋生活環境帶嚟更多變化之外,仲可以提高佢哋嘅靈敏度,同埋強身健體添!
💪 作為大家嘅偶像,個body就緊係要 keep 住咁 fit 啦~
尤其狐獴咁鍾意「挖」嘢,搜索食物類型嘅玩具就最受佢哋歡迎啦!😆
2021.07.25     【鴛鴦每一日都係咁優雅~】
上個星期日,大家就見到茶走每日有幾咁 hyper~😂
今次小編就同你哋睇吓 Mee-racle嘅「顏值擔當」鴛鴦嘅日常生活先!
鴛鴦平時好斯文,行為舉止都好優雅~作為一名美男「獴」,佢好注重儀容整潔,
亦都係一個暖男理髮師,成日幫其他成員梳理毛髮~種種優點都令到佢魅力沒法擋呀!
💗 真係「迷戀你地老天荒也好」~🎵

鴛鴦:大家唔好太迷戀我呀~😉
2021.07.29     【第一屆Mee-racle 奧運會開始啦!💪💪💪】
🟤鴛鴦:「呢排睇東奧嘅賽事,真係好熱血呀!🔥」
⚪茶走:「係呀!!!睇到我都好想瘋狂做運動!」
⚫齋啡:「👏一於叫埋其他狐獴,舉辦第一屆嘅 Mee-racle 奧運會啦!」
睇嚟Mee-racle 同一班狐獴都興致勃勃喎~唔知佢哋呢個奧運會有咩項目呢?
等我哋即刻去片睇吓先!👉 平時Mee-racle 玩咁多環境豐容物,videos/4986956154664805
今次係一個大好機會,畀佢哋同其他狐獴一齊互動,一齊投入緊張又刺激嘅奧運賽事呀!😆
2021.08.05    【Mee-racle話事「獴」!隊長齋啡勤力嘅日常🤩】

一個團隊入面,要有個 hyper 識搞氣氛嘅成員,又有「顏值擔當」,咁仲差啲咩呢? 🤔 緊係個話得事
嘅「人」啦!今次就等小編帶大家去睇吓壓軸出場嘅 Mee-racle 大佬——齋啡嘅日常生活啦 ! 👀
身為隊長,齋啡對自己要求好高!佢每朝都會起身練歌,保持最佳狀態!🌟 自己練完之後,仲會
仲會集合埋其他成員一齊練習~完美展現自己嘅領䄂風範!不過喺休息時間,佢就可以靜靜地唞吓~
因為「休息係為咗走更長嘅路」嘛!😛
齋啡:見到奧運入面個個運動員都咁努力,等我都加把勁先啦!
           一齊嗌一聲,為出戰嘅香港運動員打打氣先!MEER‼️
2021.08.15    【打卡唔洗愁📸!Mee-racle教你擺「甫士」秘笈✨】

每逢假期嘅指定活動,都唔少得同朋友仔出街打卡,影吓相㗎啦🤳🏻!想影靚相但又唔知擺咩「甫士」好?
唔洗驚!等我哋嘅專業偶像 Mee-racle,親身教大家影相嘅擺 pose 祕技啦!😎
📢 茶走:留心學嘢啦,包你成為全場焦點呀😏!Follow "Mee"~
大家嚟公園探狐獴嘅時候,成日都見到佢哋周圍望~到底佢哋望緊咩呢?原來狐獴到處張望嘅原因,
係要觀察四周嘅環境有冇危險,必要時可以通知同伴避開~💨
至於Mee-racle 頭擰擰四圍望,都係想望吓咁多位「Mee 粉」🤩,揾個最佳角度畀大家影靚相呀~🤪
2021.08.22    【化身「MEME-racle」‼️鴛鴦大放 meme 圖福利🤣】
Mee-racle 作為專業偶像團體,做好表情管理係好重要!不過 「再鋒利嘅刀,都會有生銹嘅一日」,
我哋嘅專業偶像,都會有失手嘅一日。🤪 今日鴛鴦就喺「獴」查查之際,畀鏡頭捕捉到佢嘅驚訝樣‼️
大方嘅佢決定化身「MEME-racle」,大放 meme 圖福利~🎉 一齊嚟睇吓有冇講中你嘅心聲啦!
鴛鴦:吓!咁都畀你哋影到?😱 不過唔緊要啦,我點影都咁靚仔~
係啦係啦~小編冇你咁牙尖嘴利!🤭話時話,狐獴嘅牙齒都真係好尖㗎~雖然「獴」仔細細,
但佢哋原來有34至40隻牙齒!方便佢哋捕捉獵物呀嘛~
各位「MEE粉」記得捕住我哋嘅 Facebook 同 Instagram,睇佢哋嘅搞笑 moment 啦!🤩
2021.08.29    【Mee-racle 童年照片大公開❣️】
「時日太快 🎵 無知的小孩一晚長大~」 講樣嘢畀大家知,其實Mee-racle 三子係上年,
2020年2月27日出世㗎~即係佢哋而家只係1歲半大咋!🤩 睇返佢哋BB 時候嘅相,
細細粒咁真係勁可愛呀!你哋又認唔認得到佢哋邊個打邊個呢?
茶走、鴛鴦同齋啡細細個就成日黐埋一齊,名符其實「串燒三兄弟」咁嘅樣!
🥰 身為群居動物嘅狐獴,家族成員嘅感情非常之好,哥哥姐姐們都會好照顧細佬妹,
仲會幫佢哋搵嘢食添!唔怪得Mee-racle 三隻仔都咁健康啦~
2021.09.05    【「You are not a 窿!」有Mee-racle陪住你! 】
有時突然覺得好lonely 😭 就會好想搵個「樹窿」傾吓計!
不過 Mee-racle 似乎就冇呢個煩惱啦,因為佢哋無時無刻,都會好想挖「窿」!
佢哋仲會喺地底挖出一個又一個地底洞穴,作為佢哋嘅屋企㗎~
雖然狐獴天性好鍾意挖窿 🕳️ 但佢哋就絕對唔「窿ly」!你哋睇吓,就算茶走成日都擺烏龍,
其他成員都一樣會幫佢㗎~😚 想化解寂寞,不如入嚟公園探下 Mee-racle,咁咪唔再 lonely 囉!
2021.09.12    【掰掰啦~Mee-racle 嘅 weekend!】
🟤鴛鴦:茶走,聽講話會打風喎~你唔好周圍走啦!
⚫齋啡:個風好似又話吹走咗啦~
⚪茶走:…我個 weekend,就咁就冇咗啦!😭
又話打孖風,結果個風就打孖走!搞到茶走假期都冇埞走啦~🥲雖然打唔成風都係一件好事,
但嚟到颱風季,打風都係好正常嘅天氣現象嚟!🌧️好多狐獴嘅棲息地,其實都受到氣候變化
嘅影響㗎,降雨量變少,令到佢哋嘅居住環境愈嚟愈乾旱,影響狐獴嘅繁殖率呀!
🥺 如果你都想守護可愛嘅Mee-racle 同其他狐獴,記得喺日常生活中減少碳排放呀!
2021.09.26    【過節食太多搞到「面獴獴」🥮⁉️ 茶走懷疑「獴」生 🥴】
啱啱過完中秋節,大家都會同屋企人一齊「食燈籠,玩月餅」共度佳節~🥳 不過大時大節,
成日唔覺意食多咗…🤭 而 Mee-racle 喺過去嘅中秋節,都食得非常滿足~平時最為食嘅茶走,
都食到「面獴獴」咁樣!
⚪茶走:「中秋好似食太多…好似真係肥咗…點算😵‍💫」
有時候望住佢哋個「獴」樣,真係連小編我都懵埋一份呀!🤣 不過可能係因為狐獴天生
眼周嘅部分顏色較深,好似自帶黑眼圈咁,令到佢哋個樣有時睇落去好似懷疑緊「獴」生
~不過呢對「黑眼圈」,就好似天然太陽眼鏡咁,可以保護狐獴嘅雙眼免受陽光傷害㗎~😎
🥺 如果你都想守護可愛嘅Mee-racle 同其他狐獴,記得喺日常生活中減少碳排放呀!
2021.10.24    【陽光就係最好嘅filter!Mee-racle 陽光「浴」照首度公開!】

最近天氣開始涼啦~🍂 最啱出去散吓步,享受和煦嘅陽光!連 Mee-racle 今日都出嚟曬個陽光浴呀!
曬太陽嘅同時,點少得影靚相打卡呢?🤳🏻 睇吓我哋嘅專業偶像點樣利用陽光,影出一系列嘅
「呃like」靚相啦~📷
鴛鴦:有太陽仲洗咩落 filter~不過我咁靚仔,點影都咁靚啦!😚
上次同咁多位「Mee粉」提過,狐獴嘅「黑眼圈」其實係佢哋天生嘅黑超嚟!😎 所以狐獴都有一種
天生神技——直視陽光!☀️ 生活喺沙漠地區嘅狐獴,要避開天敵嘅攻擊,首先要克服到喺烈日當空下,
保持視野清晰!👀 所以呢副「黑超」,就可以幫佢哋減低陽光對眼睛嘅傷害,保護自己同埋一眾同伴啦~
2021.11.07    【本是同根生 「偷食」何太急🥲】
Mee-racle 雖然一世「獴」三兄弟,但美食當前,都係可以即刻「反面」!
🤣 狐獴之間最興就係玩「相撲」,而Mee-racle 當中,最鍾意用「相撲」挑機嘅——就係齋啡啦~
性格認真嘅佢,當發現有人「偷食」,就會叫佢決一勝負!😤(雖然細粒嘅齋啡成日都輸…)
今次齋啡就懷疑鴛鴦偷走咗大家嘅零食,不過做兄弟嘅,「本是同根生」呀!齋啡~~停口呀~~😫😫😫
不過大家唔駛擔心,狐獴作為群居動物,成日都會一齊玩「相撲」,呢啲都係佢哋一家人相處嘅日常嚟㗎~
2021.11.14    【🌟Mee-racle 提提你:記得飲多啲水呀!💧】
今個星期凍咗好多呀~天氣又凍又乾,Mee-racle 都展現出暖男嘅一面——大家記住飲多啲水呀!
🥺 唔知大家入嚟公園,有冇咁幸運捕捉到偶像飲水嘅珍貴畫面呢?😳 videos/476882740291158
生活喺沙漠地區嘅狐獴,最鍾意食充滿水份嘅食物嚟「補水」!沙漠嘅氣溫又高又乾燥,
狐獴要保持體內有足夠水份,先唔會出現脫水情況。如果「飲」唔夠水,肌肉會衰退
甚至減少生長添!😢 所以大家記住見「Mee」飲水,咁先可以保持健康活力嘅體魄!
2021.11.28    【「反白眼」之鬼?🙄 Mee-racle 反白眼唔係冇原因!😤】
日常生活中,當我哋遇到唔如意嘅事,都會「反白眼」表示無奈……🤦‍♀️
不過,Mee-racle「反白眼」嘅原因,大家又知唔知呢?😜
🟤鴛鴦:我「反白眼」都反得靚仔過人!!🤪
⚪茶走:(禮貌而不失尷尬的微笑)
狐獴喺沙漠地區,最鍾意就係掘洞!不過就會揚起好多泥塵!
😶‍🌫️ 呢個時候就要靠「反白眼」—— 狐獴嘅眼睛天生就有塊薄膜,
當掘洞或者遇上泥塵時,就會自動打開,保護眼睛,避免有沙入眼~🕶️
全靠小小一塊薄膜,鴛鴦先可以 keep 住 bling bling 眼咋!✨
2021.12.02    【來吧~同鴛鴦一齊倒轉地球~🌏】
身為專業偶像嘅 Mee-racle,最想就係為大家「送走擔憂」!
😎 為大家帶嚟快樂,係偶像最想做到嘅事~鴛鴦呢排就翻唱咗大熱歌曲,同大家「倒轉地球」!
我哋一齊水潑式揮手,捧吓場先啦!🤣 鴛鴦嘅「站立式」台風真係非常有特色!😍
我哋成日都會見到狐獴挺起胸膛,雙手擺前,時不時周圍望吓咁。
原來狐獴係一眼關七,睇吓附近有冇敵人,以保護家族成員呀!
2021.12.10    【今年熱搜榜出爐啦!】
2021年熱搜榜出爐啦!🔥 雖然榜上無名,但 Mee-racle 依然好努力,希望終有一日會上到
「沙漠界偶像組合」熱搜!你哋睇吓佢哋咁期待、咁熱切嘅眼神,真係見到都想為佢哋打氣呀!🥺
唔知大家又有冇搜尋過「狐獴」呢?🔎狐獴係一種群居動物,所以每次見到佢哋,都係一大班「獴」
咁樣出沒!不過有一樣嘢,你就可能唔知啦……🤭 就係佢哋嘅體重!
今次小編同大家公開佢哋體重嘅秘密——就係佢哋其實都好輕!好似 Meeralce 三子咁,
鴛鴦同茶走重1.2公斤;齋啡就重1.1公斤~果然係偶像,體重管理真係做得好好呀~😍
2021.12.26    videos/433059678358826
【Happy Boxing Day!一齊同 Mee-racle 拆晒啲禮物啦~】
又到咗成個聖誕最期待嘅一日— Boxing Day 啦!🎁 忍咗幾日終於可以拆禮物😎~
今日 Mee-racle 都叫埋成班屋企人,開咗場拆禮物大會!
茶走:點解份禮物咁香嘅?係麵包蟲嘅味道呀!😆
鴛鴦:食得斯文啲~唔好咁心急啦~
齋啡:唔知道屋下面會唔會都收埋咗禮物呢?🤤
貪玩嘅狐獴天生就好鍾意「拆」嘢同掘洞🕳️,所以當佢哋拆開晒啲禮物嘅時候,
轉頭就即刻開始準備拆屋啦🤣 狐獴嘅前足比較長,雙爪亦都好大力,用嚟拆禮物
就啱哂啦~ 今個聖誕,唔知各位「Mee」粉又收到乜嘢難忘嘅禮物呢?留言話畀 Mee-racle 知啦!
2022.01.03        【Mee-racle:新年同屋企人過最重要! 】
踏入2022年,大家有咩新年願望呢?☺️ 想食極唔肥、身體健康、青春常駐?
我哋嘅沙漠天團,Mee-racle 嘅願望就想同最錫嘅屋企人過啦~💕 即使係為食擔當嘅茶走,
都想同屋企人 Happy share 㗎!因為一家人一齊,幾時都係咁開心!
狐獴最鍾意就係挖窿,一個又一個地底洞穴,就係佢哋最warm嘅屋企!
🏠 Mee-racle 都祝大家新一年「家肥屋潤」,夢想成真呀!Happy “MeeW” Year ! 🎉
2022.01.12      
【Mee-racle內心世界大公開:好心急想同大家再見面🥺!】
原本滿心歡喜準備好舉辦粉絲見面會嘅Mee-racle,知道要臨時取消嘅時候,都難掩失落之情~☹️
呢兩日 Mee-racle 都頭耷耷,個心又囉囉孿咁🥺 不過佢哋都好快重整好心態,因為對於一向寵粉嘅
Mee-racle 嚟講,「Mee粉」們嘅健康先係最緊要呀!
(鴛鴦內心世界):我…我好掛住成班「Mee粉」呀!😭
🟤鴛鴦:為咗大家嘅健康我哋唔怕等!😤
原來狐獴喺長達上千萬年嘅捕食過程間,身體經已發展出一套免疫毒素嘅系統,可以話係「百毒不侵」㗎!
🤩 所以咁多位「Mee 粉」唔洗太擔心偶像住~貼心嘅Mee-racle仲請我哋叮囑大家要先照顧好自己嘅身體,
好快就可以同佢哋見吓面,影吓相㗎啦!🥰
2022.01.17       【到底邊個神秘訪客嚟咗探 Mee-racle 呢?】
Mee-racle三子嘅魅力早就傳遍成個公園😎,唔少動物fans都好想同佢哋見面呀❤️!
最近就有一位「Mee粉」忍唔住追星嘅衝動😳,嚟咗「小狐獴與大象龜之旅」搵佢哋!
大家一齊留言估吓係邊個咁幸運可以同偶像近距離見面啦🤣~
2022.01.18   
【開估… 小爪水獺追星實錄!?👀】     videos/1285768028567680
小爪水獺雖然作爲榮譽「Mee 粉」✨,原來從未有真正機會見到 Mee-racle ,
所以今次佢趁住公園冇乜人就偷偷地去追星呀😗!
到底偶像同粉絲嘅相遇會有咩火花?立即睇片,睇下佢哋玩得幾開心啦❤️!
玩之餘大家仲做足防疫措施,所以佢哋見面時係好安全㗎!
佢哋可以透過玻璃見到, 聽到同聞到對方,但唔會直接接觸到㗎,
連 high five 都會隔住玻璃🙌!安排佢哋見面嘅主要目的其實係為咗帶畀佢哋一個新體驗,
可以當作為「環境豐容物」㗎~
大家不如留言話比小編知,你哋仲想見到邊啲動物見面呢🤩?
2022.01.20        【一呼百應📢!究竟茶走call 緊乜?】
「Call…Call…Call~🎵」最近 Mee-racle 練習嘅時候,茶走成日都發出「Call Call」咁嘅聲音,
令到成個家族都放低做緊嘅嘢,爭住應佢!但始終無人知道其實佢係call 緊邊個...🤔
Mata 家族:Are you Calling me? 🤨
🟤茶走:其實我只係唱緊歌咋...😛
為咗保護家人嘅安全,狐獴會站哨以便視察危險。當發現威脅出現嘅時候🚨,
佢地只要大聲一call,就可以提醒同伴及早逃生💨!
圖入面除咗Mee-racle之外,仲包括咗佢哋嘅屋企人~
唔知各位眼利嘅「Mee粉」又認唔認到齋啡同鴛鴦呢?留言話我哋知啦!🤪
2022.01.20        【躺平主義!Mee-racle最愛嘅竟然係...?】
仲有幾日就到農曆新年🧧,唔少人都開始 holiday mood,就連我哋嘅偶像 Mee-racle 都唔例外呀!
🤤 今日茶走決定實行「躺平主義」,攤喺到咩都唔做~
🟤茶走:我最愛「躺」!齋啡你都快啲過嚟一齊攤啦~
⚪齋啡:(瞓低~)
其實狐獴最鍾意就係瞓喺到,沐浴於陽光之中☀️,以保持身體溫暖~趁住放長假,
各位「Mee粉」不妨好似 Mee-racle 咁攤喺屋企,好好休息啦~
2022.02.10        【長假後嘅 Mee-racle~ 你係咪都一樣😂?】
新年嘅時候,Mee-racle 三子都出咗去同親戚拜年,玩得好開心~ 所以茶走都仲未
接受到長假期結束🥺,攤咗喺到唔願郁,想繼續放假🤣!
茶走:過年日日都玩到好攰,等我休息吓先(´-ω-`) !
齋啡:偶像嘅訓練係唔可以停㗎~ 快啲起身一齊練習啦🥸!
作為群居動物,狐獴平時好鐘意癡埋一齊㗎!所以當佢哋見到其中一個瞓咗喺到,
都會走過去陪佢,或者叫佢一齊起身玩❤️ 唔怪得佢哋三子感情咁好啦!
2022.02.14        【💯糖黐豆!! Mee-racle 高調「放閃」⁉️】
今日就係情人節啦!🥳 就連 Mee-racle 都話要一齊應吓節,放吓閃✨!講緊佢地嘅兄弟情呀!
😆齋啡同鴛鴦嘅日常,同熱戀中嘅情侶真係有幾分相似㗎😎~佢哋一時就糖黐豆、甜到漏😚,
一時就火星撞地球!🤣 就連茶走都無眼睇佢哋呀!😛🙈
齋啡:就算單身又有咩好怕喎~同重視嘅人一齊過就得啦!(攬~)
狐獴作為群居動物,當然好重視同同伴之間嘅感情同關係啦~所以佢哋成日都會黐埋一齊、
打打鬧鬧,增進感情!重情重義嘅 Mee-racle 就祝大家桃花滿滿🌸,每日都係情人節~💌🥰
2022.02.23        【偶像嘅形狀?】
尖啲?圓啲?粗啲?幼啲?係狐獴嘅世界,佢哋每一個嘅尾巴都有少少唔同㗎😎~
無論係咩形狀,只要畀啲自信,欣賞自己嘅身體,大家都可以係自己嘅偶像❤️!
2022.02.27        【齊歡呼!同慶賀 Mee-racle 3子 2️⃣  歲生日快樂!】
(Sunday!Mee-racle 等緊你!)嗯~哼! 因為今日係我哋實偶派沙漠天團 Mee-racle 3子嘅誕生日😆,
小編都忍唔住改咗段歌詞賀一賀佢💪🏻!佢哋由一出世開始就由經理人兼動物飼養員悉心照料🥸!
喺短短嘅兩年間已經茁壯成長,成為獨當一面嘅偶像啦😳!喺狐獴嘅世界,2️⃣  歲就已經要準備好
成家立室,係大個仔嘅時期嚟㗎!經理人表示,以前得得意意好似一嚿雲,今日開始就要認認真真😎!
嘩!只係兩年咋,Mee-racle 就已經擁有咁多粉絲,成為沙漠天團,嚟緊大家都要繼續留意佢哋嘅最新動向呀❤️!
2022.03.05        【提早放暑假做咩好?】
「提早暑假,投奔初夏~」最近宣佈咗三、四月學校會提早放暑假,我哋嘅Meer-acle即刻好期待見到大家😆!
但當佢出嚟望吓大家去到邊嘅時侯,先發現出面已經無晒人啦❗
鴛鴦:大家去晒邊?我。。。我好想同大家玩呀!(T—T)
齋啡:而家非常時期就唔好周圍走啦!
呢段時間大家都要注意身體,希望可以快啲同大家見面啦❤️!


~~~~~~~~~~
海洋公園「動物寶寶」目錄:https://ticketsz.blogspot.com/2011/06/bb.html
   ( 由於平台版面限制,設定頁數導致點擊「海洋公園今昔」分類 / 標籤時未能顯示所有發放文章,
     只能點擊以上連結參閱全文,不便之處,敬希見諒! )
~~~~~~~~~~



沒有留言:

張貼留言